Profesioniști în Domeniul Sănătății
Vă rugăm să vă conectați pentru informații și servicii speciale
Nou aici?
înscrieți-vă pentru cont personal

Cauza  

Supradozajul de opioide apare atunci când o persoană are o stimulare excesivă neantagonizată a căii de semnalizare opioidergică. Acest lucru poate duce la scăderea efortului respirator și, posibil, la deces.  Frecvența supradozajului de opioide este într-o creștere rapidă. Supradozajul cu medicamente este principala cauză a deceselor accidentale în Statele Unite ale Americii, opioidele fiind medicamentele cel mai frecvent implicate. În prezent, Centrul pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC - Centers for Disease Control and Prevention) estimează că, zilnic, peste 1000 de vizite în unitățile primire urgențe sunt legate de utilizarea necorespunzătoare a opioidelor și că, în fiecare zi, au loc 91 de decese din cauza supradozajului de opioide.  

Sursa: Opioid, Overdose. (Opioide, supradozaj.)

Autori: Schiller EY1, Mechanic OJ2.SourceStatPearls [Internet]. Treasure Island (FL): StatPearls Publishing; 2018-.2018 Oct 27.

www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/29262202